Regulamin - Tulena

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

ROZDZIAŁ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE

Regulamin precyzuje zasady i warunki korzystania z usług internetowych, w tym funkcjonowania Sklepu, oraz określa prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy i Klienta. Wymogi Regulaminu obejmują także informacje, które Sprzedawca jest zobowiązany przekazać Klientowi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą o prawach konsumenta. Każdy Klient powinien się z nim zapoznać. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu i jest udostępniany bezpłatnie przed zawarciem umowy. Na żądanie Klienta Regulamin może być również udostępniony w sposób umożliwiający jego odczytanie, odtworzenie i zapisanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którego Klient używa (np. poprzez wysłanie pocztą elektroniczną). Zgoda na Regulamin i Politykę Prywatności jest niezbędnym warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, którą należy potwierdzić poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru w trakcie procesu zawierania umowy.

Podstawowe definicje:

  1. Regulamin: Regulamin Sklepu Internetowego;
  2. Sprzedawca lub Usługodawca: TULENA Dariusz Herbeć, prowadzący działalność gospodarczą pod adresem Działoszy 34D, 56-500 Syców, NIP 6191301594, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. Klient lub Usługobiorca: osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która nawiąże stosunek prawny ze Sprzedawcą w zakresie działalności Sklepu. Klient to także Konsument, jeśli w danej kwestii brak oddzielnych postanowień w stosunku do Konsumenta;
  4. Konsument: Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej (zakupu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  5. Usługa Elektroniczna – usługa w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2017.1219 t.j. ze zm.), świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu;
  6. Sklep lub Sklep Internetowy, lub Serwis: Usługa elektroniczna, Sklep Internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://tulena.pl, w ramach którego Klient zawiera umowę sprzedaży na odległość, strony są informowane o dokonaniu sprzedaży za pomocą poczty elektronicznej generowanej automatycznie, a wykonanie umowy (w szczególności dostawa Towaru) następuje poza Internetem;
  7. Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o czynnościach w ramach Sklepu;
  8. Towar lub Produkt – towary sprzedawane w Sklepie, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy;
  9. Umowa – umowa na odległość, dotycząca zakupu Towaru, zawarta na skutek złożenia przez Klienta Zamówienia w Sklepie i jego przyjęcia przez Sprzedawcę;
  10. Formularz – skrypt stanowiący środek komunikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie Zamówienia w Sklepie lub dokonanie innych czynności w Sklepie;
  11. Zamówienie – dyspozycja zakupu Towaru złożona przez Klienta za pomocą środków komunikacji technicznej;
  12. Newsletter – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych wiadomości (newsletter-ów), zawierających informacje o Serwisie, w tym nowościach lub promocjach w Sklepie.
  13. Siła wyższa to nagłe, nieprzewidziane zdarzenie, które jest niezależne od woli stron umowy i uniemożliwia wykonanie umowy w całości lub częściowo przez określony czas. Nawet przy zachowaniu należytej staranności takie zdarzenie nie mogło być przewidziane ani zapobieżone (np. wojna, strajki, niedobory surowców lub energii elektrycznej).

ROZDZIAŁ 2. INFORMACJE PODSTAWOWE I TECHNICZNE

Dane Sprzedawcy do kontaktu z Klientem: adres: Działoszy 34D, 56-500 Syców, adres poczty elektronicznej: sklep@tulena.pl, numer telefonu: 501 413 011. Sprzedawca oferuje następujące rodzaje Usług Elektronicznych:

  1. Sklep Internetowy,
  2. Newsletter,
  3. Opiniowanie (komentowanie),
  4. Sprzedawca dostarcza Usługi Elektroniczne zgodnie z postanowieniami Regulaminu. Aby korzystać ze Sklepu, Klient musi mieć komputer lub inne urządzenie z dostępem do Internetu, odpowiednie oprogramowanie (w tym przeglądarkę internetową) oraz aktywne konto poczty elektronicznej. Zakazane jest przekazywanie przez Klienta treści nielegalnych. Korzystanie ze Sklepu niesie ze sobą ryzyko związane z Internetem, takie jak spam, wirusy czy ataki hackerskie, jednak Sprzedawca podejmuje środki zapobiegawcze przeciwko tym zagrożeniom. Należy pamiętać, że korzystanie z publicznej sieci może prowadzić do nieautoryzowanego dostępu lub modyfikacji danych Klienta, dlatego zaleca się stosowanie odpowiednich środków ochronnych, takich jak programy antywirusowe i ochrona tożsamości online. Umowa o świadczenie bezpłatnych Usług Elektronicznych zawierana jest przez Sklep internetowy, a Klient może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z tych usług poprzez opuszczenie Sklepu lub usunięcie konta. W takim przypadku umowa automatycznie się rozwiązuje, nie wymagając dodatkowych formalności. Sprzedawca może przetwarzać niezbędne dane osobowe Klienta do celów związanych z umową, ale tylko zgodnie z przepisami prawa i postanowieniami Regulaminu.
  5. nazwisko i imiona Klienta;
  6. stały adres zamieszkania;
  7. adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania;
  8. adresy poczty elektronicznej Klienta;
  9. numer telefonu; Sprzedawca może przetwarzać, za zgodą Klienta i dla celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji Klientów z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez Sprzedawcę, inne dane dotyczące Klienta, które nie są niezbędne do świadczenia usługi drogą elektroniczną.

ROZDZIAŁ 3. DANE OSOBOWE

Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, dalej: „Rozporządzenie”). W szczególności:

  1. Sprzedawca gwarantuje, że dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz w sposób transparentny, rzetelny i zrozumiały dla Klientów i osób, których dane dotyczą. Dane są zbierane wyłącznie w celach określonych, legalnych i jasno uzasadnionych, nie będą przetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Są one adekwatne, stosowne i ograniczone do niezbędnego minimum.
  2. Sprzedawca dba o ich poprawność i aktualizację oraz przechowuje je tylko przez niezbędny czas. Bezpieczeństwo danych osobowych jest zapewnione poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, aby chronić je przed nieuprawnionym dostępem, utratą lub uszkodzeniem.
  3. Sprzedawca również zapewnia, że Klienci mają możliwość dostępu do swoich danych osobowych oraz korzystania z innych praw związanych z ochroną danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zgoda Klientów stanowi podstawę przetwarzania danych osobowych.

 

  1. ROZDZIAŁ 4. INFORMACJE DODATKOWE
  • 1 Konto.
  1. Rejestracja konta na stronie internetowej Sklepu jest darmowa i wymaga wykonania następujących kroków: Klient musi wypełnić formularz rejestracyjny, podając określone dane oraz wyrażając zgodę na akceptację Regulaminu, przetwarzanie danych osobowych i otrzymywanie informacji handlowych. Po zarejestrowaniu się, na podany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłany link weryfikacyjny. Logowanie do konta polega na podaniu loginu i hasła ustalonego przez Klienta, które powinno być poufne i nieudostępniane nikomu.
  2. Posiadanie konta umożliwia Klientowi zarządzanie danymi, dokonywanie i śledzenie zamówień oraz przeglądanie historii transakcji.
  3. Usługa elektroniczna “Konto” jest świadczona bezpłatnie czas nieoznaczony.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili zrezygnować z konta w Sklepie, wysyłając odpowiednie żądanie do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@tulena.pl lub pisemnie na adres firmy TULENA Dariusz Herbeć, Działoszy 34D, 56-500 Syców.

 

 

 

  • 2. Newsletter
  1. Usługa Newsletter ma na celu dostarczenie Klientowi zamówionych informacji. Korzystanie z Newsletter-a nie wymaga rejestracji Konta przez Klienta, ale wymaga podania adresu poczty elektronicznej oraz złożenia oświadczeń w sprawie akceptacji Regulaminu, przetwarzania danych osobowych oraz przekazywania informacji handlowych. Na adres poczty elektronicznej Klienta przesłany zostanie link potwierdzający subskrypcję Newslettera. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient może w każdym czasie zrezygnować z Newsletter-a poprzez przesłanie odpowiedniego żądania do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@tulena.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy: TULENA Dariusz Herbeć, Działoszy 34D, 56-500 Syców.
  • 3. Opinie
  1. Sprzedawca umożliwia Klientom zamieszczanie na stronie Sklepu indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi (opinii, komentarzy) Klienta, w szczególności dotyczących Towarów.
  2. Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
  3. Korzystanie z usługi jest możliwe anonimowo.
  4. Sprzedawca może korzystać z opinii na potrzeby treści zamieszczanych w Serwisie.

 

ROZDZIAŁ 5. SPRZEDAŻ

  • 1. Towary
  1. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe i pozbawione wad.
  2. Szczegółowy opis produktu znajduje się na stronie Sklepu.
  3. Na produkty mogą być udzielane gwarancje lub świadczone usługi posprzedażowe. Szczegółowe informacje w tej kwestii są dostępne przy opisie produktu.
  • 2. Zamówienia i ich realizacja
  1. Zamówienie może być złożone poprzez wypełnienie Formularza dostępnego w Sklepie.
  2. Zamówienia można składać po uprzednim zarejestrowaniu Konta w Sklepie lub bez rejestracji Konta (gościnne zakupy).
  3. Klient zobowiązany jest do starannego wypełnienia Formularza, podając wszystkie dane zgodnie ze stanem faktycznym oraz wybierając preferowany sposób zapłaty i dostawy.
  4. Potwierdzenie złożenia Zamówienia dokonuje Klient poprzez wybranie przycisku oznaczonego jako “kupuję i płacę”. Sprzedawca wysyła Klientowi potwierdzenie Zamówienia na wskazany przez niego adres e-mail.
  5. Czas realizacji Zamówienia jest widoczny na stronie produktu.
  6. W przypadku niemożności realizacji zamówienia, Sprzedawca informuje Klienta za pośrednictwem adresu e-mail lub telefonicznie. W takim przypadku Konsument może zrezygnować z realizacji umowy, a Sprzedawca dokonuje zwrotu należności.
  • 3. Płatności
  1. Wszystkie ceny produktów podawane w Sklepie są cenami brutto w złotych polskich (ceny zawierają podatek VAT).
  2. Koszty dostawy oraz ewentualne inne koszty ponosi Klient. Informacje o wysokości tych kosztów są przekazywane na etapie składania Zamówienia.
  3. Klient może wybrać formę płatności spośród dostępnych opcji.
  4. Na każdy sprzedany produkt Sklep wystawia dowód zakupu i doręcza go Klientowi.
  • 4. Dostawa
  1. Produkt jest wysyłany na adres wskazany przez Klienta w Formularzu, chyba że Strony ustalą inaczej.
  2. Produkt jest dostarczany za pomocą firmy kurierskiej lub operatora pocztowego według wyboru Klienta. Czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy.
  3. Klient może dokonać odbioru osobistego produktu pod adresem: Tulena.pl, Działoszy 34D, 56-500 Syców.
  • 5. Dodatkowe informacje dla Konsumenta
  1. Umowa nie jest zawarta na czas nieoznaczony i nie będzie podlegać automatycznemu przedłużeniu.
  2. Minimalny czas trwania zobowiązań Konsumenta wynikających z Umowy to czas realizacji Umowy.
  3. Korzystanie ze Sklepu przez Konsumenta nie wiąże się z obowiązkiem złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych.
  4. Producenci mebli tapicerowanych dopuszczają niewielkie różnice w wymiarach. Różnice mniejsze niż określony margines błędu nie są podstawą do reklamacji.
  5. Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w odpowiedniej ustawie.

ROZDZIAŁ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi zgodnie z przepisami prawa cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.
  3. Uprawnienia Konsumenta z tytułu rękojmi obejmują m.in. prawo do obniżenia ceny Towaru lub odstąpienia od Umowy.

ROZDZIAŁ 7. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

  1. Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: Tulena.pl, Działoszy 34D, 56-500 Syców lub mailowo na adres sklep@tulena.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni.
  4. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, takich jak rozwiązanie sporu za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/; 2) możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub sądem polubownym lub innymi organami; 3) możliwość prowadzenia postępowania mediacyjnego z udziałem niezależnego mediatora.

ROZDZIAŁ 8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta może nastąpić zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
  2. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.
  3. Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia, dostępnym na stronie Sklepu.
  4. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do niektórych umów, tj.:
  5. a) Umowa, której wykonanie rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta i został on poinformowany przed rozpoczęciem, że w takim przypadku utraci prawo do odstąpienia od umowy.
  6. b) Umowa, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi sprzedawca nie ma kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
  7. c) Umowa dotycząca towaru niestandardowego lub wyprodukowanego według specyfikacji konsumenta.
  8. d) Umowa, w której towarem są produkty podlegające szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia.
  9. e) Umowa dotycząca towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić z powodu ochrony zdrowia lub higieny, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostawie.
  10. f) Umowa dotycząca towaru, który po dostarczeniu jest nierozłącznie połączony z innymi rzeczami ze względu na swój charakter.
  11. g) Umowa dotycząca alkoholu, którego cena została ustalona w momencie zawarcia umowy, a dostawa może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, przy czym wartość zależy od wahań na rynku.
  12. h) Umowa, w której konsument wyraźnie żąda pilnej naprawy lub konserwacji, której wykonania sprzedawca świadczy dodatkowe usługi lub dostarcza inne przedmioty niż części zamienne.
  13. i) Umowa dotycząca dostarczania nagrań dźwiękowych, wizualnych lub programów komputerowych w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte po dostawie.
  14. j) Umowa dotycząca dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
  15. k) Umowa zawarta w drodze aukcji publicznej.
  16. l) Umowa dotycząca świadczenia usług w zakresie zakwaterowania, przewozu, gastronomii, wypoczynku, wydarzeń sportowych, rozrywkowych lub kulturalnych, jeśli w umowie określono dzień lub okres świadczenia usługi.
  17. m) Umowa dotycząca dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od umowy i został on poinformowany o utracie tego prawa przez sprzedawcę.

 

 

  1. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.
  2. Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru wraz z wszystkimi elementami wyposażenia, w tym opakowania, o ile stanowi ono istotny element Towaru.
  3. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  5. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest za niezawartą.

ROZDZIAŁ 9. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Firma TULENA posiada prawa do Serwisu oraz treści w nim zawartych.
  2. Adres strony internetowej Sklepu, czyli https://tulena.pl, oraz jej zawartość są objęte prawem autorskim i prawa własności intelektualnej.
  3. Wszelkie elementy takie jak logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, znaki serwisowe itp. są zastrzeżone i należą do firmy TULENA. Bez zgody właściciela zabrania się pobierania, kopiowania, modyfikowania, reprodukowania, przesyłania lub dystrybuowania jakichkolwiek treści ze strony https://tulena.pl.

ROZDZIAŁ 10. PROMOCJE

  1. Sklep może organizować promocje obejmujące cenę jednego lub większej ilości Towarów lub inne warunki zakupu.
  2. Promocje nie łączą się ze sobą (chyba że w warunkach promocji wyraźnie postanowiono inaczej).
  3. Promocje nie obejmują transakcji dokonanych (umów zawartych) przed dniem wskazanym jako początkowy dzień okresu promocyjnego (chyba że w warunkach promocji wyraźnie postanowiono inaczej).
  4. O ile nie wskazano inaczej, w przypadku promocji, cena przekreślona jest ceną najniższą z 30 dni przed obniżką.

ROZDZIAŁ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem w stosunkach prawnych z Klientami lub Konsumentami zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  2. W związku z udostępnieniem funkcji wyszukiwania, firma TULENA informuje, że przyznawanie określonej widoczności produktom lub wagi nadawanej wynikom wyszukiwania opiera się na następujących ogólnych parametrach (uwzględnianych w podanej kolejności): zbieżność wyszukiwanego hasła z nazwą produktu, dostępność produktu, zbieżność wyszukiwanego hasła z kategorią produktową, objęcie produktu ofertą promocyjną lub wyprzedażą, oznaczenie produktu jako nowość oraz popularność produktu wśród kupujących.
  3. Wszelkie odstępstwa od Regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  4. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między firmą TULENA a Klientem będzie sąd właściwy według siedziby firmy TULENA. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między firmą TULENA a Konsumentem będzie sąd właściwy według zasad ogólnych (sąd miejsca zamieszkania pozwanego) albo inny dogodniejszy dla Konsumenta (według art. 31-37 kodeksu postępowania cywilnego).

 

POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Szanowny Kliencie,

Zgodnie z przepisami prawa, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym Tulena.pl.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy poinformować nas o swojej decyzji w sposób jednoznaczny, na przykład poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: sklep@tulena.pl, lub za pomocą formularza dostępnego na naszej stronie internetowej.

Niniejsze prawo dotyczy wszystkich Towarów dostępnych w naszym sklepie, o ile nie zostało to wyraźnie wyłączone w opisie produktu.

Po otrzymaniu Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, niezwłocznie zwrócimy Ci wszystkie dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś przy dokonywaniu zakupu, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inny sposób zwrotu, który nie będzie dla Ciebie obciążający.

Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za zwrócenie Towaru w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Towar należy odesłać na adres:

TULENA Dariusz Herbeć Działosza 34D 56-500 Syców.

Prosimy o zapakowanie Towaru w sposób zapewniający jego ochronę w trakcie transportu. Pamiętaj również o dołączeniu dokumentu potwierdzającego zakup (np. paragonu lub faktury) oraz informacji dotyczących Twoich danych kontaktowych.

Zwroty przyjmowane są wyłącznie w przypadku, gdy Towar nie nosi śladów użytkowania wykraczających poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail: sklep@tulena.pl lub telefonicznie pod numerem: 501 413 011

Z poważaniem,

Zespół Tulena.pl

preloader